dinsdag, 22 december 2020

Officieel partnership met Brooklyn Nets

Brooklyn nets

Motorola en de Brooklyn Nets zijn een nieuw partnership aangegaan dat de twee wereldwijde merken aan het begin van het reguliere NBA-seizoen 2020-21 zal samenbrengen. Het iconische ‘batwing’-logo van Motorola is zichtbaar op de linkerschouder van alle Nets-shirts. Bekijk hieronder foto’s van de nieuwe patch en een spannende onthullingsvideo met de legendarische Kevin Durant.

 

 

Motorola wordt niet alleen de officiële shirtsponsors van de Nets, maar krijgt ook een prominente plek op de onderbuik van de oefenshirts van het team. Daarnaast zal Motorola het het logo ook permanente aanwezig zijn op de thuisbasis van de Nets. Er is tevens de mogelijkheid om de samenwerking internationaal te gebruiken als onderdeel van het NBA’s International Team Marketing Program. Motorola is uiteraard ook de officiële smartphone-partner van de Brooklyn Nets, met de bedoeling om de bekendheid van de geliefde razr-smartphone verder te verhogen.

 

Brooklyn Nets partnership met een doel

Het meest unieke aspect van de samenwerking is dat Motorola en de Brooklyn Nets samen STEM-educatieve programma’s zal aanbieden aan achtergestelde jongeren in de Brooklyn-gemeenschap. En de donatie van Motorola-smartphones om virtueel leren voor dakloze studenten in het New York City Public School-systeem te ondersteunen. Bovendien zullen Motorola-leidinggevenden deelnemen aan een educatieve sprekerssessies met een lokale organisatie om daarmee jonge studenten aan te moedigen carrièremogelijkheden binnen de STEM-industrie te overwegen en te verkennen.

brooklyn nets

 

een bijzonder samenwerking

“In onze zoektocht naar een nieuwe shirtsponsor, wilden we een bedrijf waarmee we een culturele afstemming voelden”, aldus John Abbamondi, CEO van BSE Global. “Dat hebben we gevonden in Motorola. Onze beide bedrijven hebben het afgelopen jaar een comeback gemaakt; Motorola met de wedergeboorte van de iconische razr, en ons team, dat nu beschikt over een selectie die de verwachtingen voor de Nets opnieuw heeft gedefinieerd. We kijken ernaar uit om met Motorola samen te werken en onze toegewijde fanbase kennis te laten maken met de nieuwste innovaties van het merk. ”

“Motorola en de Brooklyn Nets delen een innovatieve geest en een passie om te winnen die succes stimuleert”, aldus Rudi Kalil, VP en algemeen directeur Noord-Amerika bij Motorola. “We zijn vereerd dat ons iconische merk en onze waarden vertegenwoordigd worden door deze getalenteerde, hardwerkende organisatie. We kijken ernaar uit om ons team met fans in Brooklyn en de rest van de wereld aan te moedigen en dichter bij het NBA-publiek te komen met onze reeks veelzijdige smartphones. ”

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en promoties?  Meld je je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Of volg ons op Instagram of Facebook.

 

 

 

Volg ons